2015. sze 25.

Kitchenbox: Újratöltve

írta: Felelős Gasztrohős
Kitchenbox: Újratöltve

Az első rendelés óta nem nézegettem a weboldalukat, és erre emailben emlékeztettek is. Sőt, felajánlottak egy 50%-os kupont, mivel már régen nem rendeltem. Gondoltam, hogy ezt kihasználom, hiszen az étel ízlett a múltkor is.

Most egy extrább ételt választottam, fokhagymás, tojáskrémes garnélarákos bagettet. Ár-érték arányban ez mindenképp jó választásnak tűnt, hiszen minden étel 1500 Ft/ fő, akkor pedig miért ne próbáljak ki valami nem hétköznapit? A garnélarák miatt számomra furcsa, hogy származási helynek itt is Magyarország volt feltüntetve.

_dsc3175_copy.jpg

Pontosan érkeztek, már 10 óra előtt. A futár elmondta, hogy mit rejt a doboz és jó főzést kívánt. Sokkal kedvesebb volt, mint legutóbb. Belenéztem a dobozba, és meglepődve tapasztaltam, hogy nincs szórólap tenger, csak a recept és az ételek! A tojások közül egy most is megrepedt, pedig a dobozt szalvétával kibélelték. A citromból felet adtak, nem egészet, így reméltem, hogy nem lesz akkora a pazarlás.

A recept most is egyszerű volt, a végeredmény nagyon finom. Most a salátából maradt ugyan, de az később felhasználható, mivel más nyers étellel nem érintkezett.

kb01.jpg

Főzés után így maradék nem halmozódott fel, csak a már ismert műanyag zacskók és dobozok… Hiszen sajnos ezeket még nem cserélték le környezetbarát anyagokra. Ahogy a múltkor is, most is az újrapapírt/lebomló dobozt javasolnám. Illetve kis méretű papír tojástartóba tenném a tojásokat, mivel az lebomlik, és jobban is védi a „benne utazókat”.

Összességében láttam változást az elmúlt alkalomhoz képest, és ez tetszett! :)

Fotók és szöveg: Kőfaragó Zsuzsi

 

 

Szólj hozzá

házhozszállítás hulladék szelektív műanyag garnélarák helyi kitchenbox